BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 13 June 2012

Alhamdulillah , Daa Selamat ツ

Hai .


 Tetap senyum walaupun tgh menahan panas menunggu
 Mat Tempeyek selame 3 jam .
Hebatkan saya ? -.-

Nie cerita sabtu lepas . Tp baru skrg nak update . Kire sndiri la daa brape hari cerite nie diperam . Sabtu lepas family aku & family mak ngah aku p n9 . Nak hntar abg sepupu aku masuk penjara . Ehh , menyerah diri ke kau abg long ? HAHA . Kiteorg b'tolak dari rumah nnek dlm pukul 8 pg . 2 buah kete je yg follow . Tak pyh ramai2 , bkan nak p rombongan kawen . Kan ? Mujur la pahang dgn n9 b'jiran je kan . Takde la jauh mane . Tp lenguh jgk la urat saraf nak sampai . Dlm pjalanan tu , adelah dlm 3 4 kali jgk b'henti . Mcm bese la . Sorang nak t'kencing , salin baju bagai , makan semue . Dlm pkul 11 lbih jgk la kiteorg sampai ke destinasi yg di tuju . * ayat skema





Penjenayah yang dikehendaki polis !


See , nie la penjara yg disebut-sebutkan tadi




Insyaallah , abg long aku nie akan ikut jejak langkah mcm ayah aku . 6 bulan dy akan dibuli dkt situ . Rasekan . Untungla cite-cite dy nak jadi anggota polis daa nak t'capai . Ok , memang aku jeles . Sebabnye , aku tak cukup tggi nak mintak jd polis . Bile aku bgthu ayah yg aku nak jd polis , mesti ayah ckp ' tinggi tak cukup , mane blh nak jd polis ' . Sentap kann ? Ape ? Ingat org tak cukup ketinggian tak blh buat keje ke ? Sob sob sob :'(

Daa , stop merepek meraban . Sampai je dkt sane , agkt barang2 dy . Dy hanye melenggang lenggong dgn fail , masuk dewan utk pendaftaran . Masuk dewan pkul 12 tghri , dlm pukul 3 baru kluar dari dewan tu . Sekejap je kan ? Erggg ! Takpe , sabarsabar . Aku ingat ade ujian tidur dlm dewan tu smpai berejam-jam duk dlm tu . Rupenye tak , HAHA . Kene buat ujian air kencing , test kasut bagai . Mcm2 la . Daa settle hal dlm dewan , barulah blh kluar . Mase tu daa dapat thu group mane yg abg long aku nie dpt . Abg long aku dpt duk blog D . Bangunan baru . Untung lagi . Dkt dgn masjid , dewan makan . Yg tak untung , padang kawad kau jauh la abg long . Padan muke . 


Nie baru sbahagian family yg ade . Bayangkan , 1000 org yg daftar masuk . 
Ramai tak ramai nye

 Ayah kau pegi je mane-mane mesti dy akan jmpe kwn2 dy . Btl , xtipu . 
Tak silap , nie jurulatih dy dulu .

 Abg long , kau pendek skali dkt situ .
 Pe cite ? HAHA

 Bak kate mak , tgh tggu bot nak balik indon . 
Aii m.ngah , thu la malu . Xkn nak main sorok2 blkg pkok kowt :')

 Lari dari rumah ye abg ? ;p

 Kiri kanan kiri ! Kiri kanan kiri !
Mcm nak balik raye pun ade kan ?

 Muke kebulur :')





B'mule la perjalanan anda b'same trak t'cinta ^.^


Cewahh , segak la konon ?


Byebye abg long . Jage diri elok-elok dkt sane ye . Jgn nk melawan ckp jurulatih . Nnti kau kene double kawad , padan muke . Selamat meninggalkan aweq t'cinta , HAHA .
Selamat d'buli , selamat d'botakkan kepale , selamat d'hitamkan kulit . Selamat semuenye la .
Insyaallah sblum bulan puase , kiteorg ramai-ramai dtg melawat abg long . Bawak makanan sedap-sedap ok . Tunggu !

Betul ckp nenek kite kan , mybe lepas nie kite daa jarang jmpe mcm dulu-dulu . Abg long daa sibuk keje , atin pun daa nak p sambung blaja bulan depan . Raye pun belum tentu abg long balik kan ? Tp takpe , start tahun depan , abg long daa blh bg kami duit raye . Sukeeeeeeee :')


Abang sepupu , adik-adik sepupu mu ini merindui awok la ! :'(
 Hope semuenye ok dkt sane .




.. Wassalam ..










♥ THANKS FOR READING , SAHABAT ツ ♥

0 Pengomen HOT:

 
COPYRIGHT © EZYANEDDI . Hak Milik Peribadi Cik Atin